۱۳۹۰ تیر ۵, یکشنبه

چرا داریم به جای عبور از نظام از رهبران جنبش عبور می کنیم؟ امروز واقعا خطر را حس کردم

امروز یکی از دوستانم که از هواداران موسوی بود و زیاد به بالاترین سرک میکشه و حرف های بعضی از نفوذی های اطلاعاتی بالاترین که گاهی خودمون هم بهش دامن میزنیم روش تاثیر گذاشته بود به من گفت موسوی هم کسی نیست که بتوانیم بهش تکیه کنیم، پرسیدم چرا؟ گفت هدفش بازگشت به دوران طلایی امامه، منم گفتم قبل از دستگیری دیگه نمیگفت دوران طلایی یا اسمی از خمینی نبرد، دوستم گفت، در هر صورت من اونو ادم مناسبی نمی بینم، گفتم واسه من همین بسه که نتونستن یه نقطه سیاه تو زندگیش پیدا کنن که اگه پیدا میکردن تو بوغ و کرنا فریاد میزدن، اینبار گفت اینم هست ولی نمیدونم.../
دوستان بالاترینی یادتون نره این حرف مهدی طائب رو: به بعضی ها در خارج پول دادیم تا به میرحسین موسوی و اعدامهای ۶۷ گیر بدهند.../
بیاید ما دیگه به این حرفا دامن نزنیم، موسوی بد یا خوب تنها امید جنبشه، تا حالا هم کج روی ای تو زندگیش ندیدیم، وسط میدون جنگ جای مناسبی واسه درگیری های داخلی نیست.../
سبز باشید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر